torsdag 5 mars 2009

Förtydligande behövs...

Hallå!

Ser att det är fler där ute som har missförstått mej lite när det kommer till min fantastiska mamma-ring...
Den är köpt på Russinnet.se å inte på SNÖ of Sweden som en del har trott....
Alltså SNÖ har huuuur mycket snyggt som helst men just denna ring är inte SNÖ.... *ler*

Men jag är ju hur nöjd ändå!

Jo onsdagkväll blev det Arga Snickaren för hela slanten men ursäkta mej.... Dom som var med i detta avsnitt, ehh hur ska jag säga för att inte gå på för hårt....
Tacksamhet???? Alltså vänta lite kände jag när ägaren av huset började mopsa mot Snickaren med stort S..... Kommer det som en nyhet för dom vad programmet går ut på????
Jag bara undrar!
Så otacksamma människor har jag nog inte varit med om på länge!!!
Tänk om någon ville komma hem till oss å hjälpa till?!
Prisa Guuuud skulle nog mitt svar bli trots att jag inte är troende på just den formen.... Jag diggar Universum å allt sånt hokus pokus.... *ler*

Nehep.... Då hörs vi senare eller? ;)

Mu för nu ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, jag skulle också prisa, buga, tacka och bocka om vi fick någon hjälp. Ibland undrar man varför folk ställer upp? Kul blogg, jag kikar in här för första gången.
Ha en fin dag!

Ingela la la sa...

Det värsta är ju när det syns att dom är otacksamma.. Man blir riktigt förbannad för man tänker ju som du.. tänk om dom bara kom hit!
Ha en bra dag!
Kram Ingela

Ingela la la sa...

Ringen är skitsnygg, ovavsett var den kommer ifrån ;-)

Lallis - liv och leverne sa...

Klart vi hörs senare:)
Ja..det där du skriver om . Sådan retar mig också. Förstår inte alsl tankesättet.
kram Lallis

Sjabbig men chic sa...

Jag så ju såklart inte det där programmet då. Men jag prisar också universum!

Kram Lisa