tisdag 10 mars 2009

Ont i huvet å ha det bra.... Trallalallaalllaaaaa....

Grrrrr.... Snacka om att jag har skallebank nu.... :(
Åhh jag blir så less!!!!
Foto: Lånat från Eniro bildsök

Försöker dock att se det från den positiva sidan...
Om jag har ont i huvudet måste jag ha något att ha ont i... Hängde ni med???
Eller om Mannen skulle se detta så skulle han direkt hugga som en huggorm: "Fantomsmärtor"
Sen skulle han nog inte säga nått mer utan nöja sej med just Fantomsmärtor...
Hmm....

Satt på lunchen idag å läste på Aftonbladet om Magdalena Graaf å hennes blödning i hjärnan å blev lite lätt rädd för jag har ju oxå ont i huvudet ganska ofta å inte blev det bättre av att jag drämde huvudet i taket på bilen när jag skulle iväg till skidskolan... Jojomensan tisdag betyder skidskola i denna familj...
Stod där som en tapper riddare å höll god min i kallblåsten å kylan å ont ont ont i huvudet...

På tal om ont... *ler*
Såg bara som hastigast det nya programmet på Kanal 5, Whipeout eller vad det heter som började i söndags eller om det var igår...Hmm tror att det var i söndags...
Hade en gammal skolkamrat som var med å tävlade... Douglas "Dogge" Leon.....
Tidigare medlem i The Latin Kings... Ja då hade jag fått in veckans "Jag mötte Lassie" så nu behöver jag inte blogga på resten av veckan... *skrattar*
Nu var det inte Dogge som jag tänkte på utan har ni uppmärksammat vilket företag som är med och sponsrar detta program???
Voltaren mot värk....*mohahhaaaaa*
Det kallar jag humor!!!!!!

För jävlar i mej vad ont dom ska ha efter en inspelning..... *skrattar*
Nehe....

Nu är det Bygglov som hägrar å sedan blir det en super duper tidig kväll med en bok å en sprängande huvudvärk som sällskap... Tja man kunde ha det sämre....

Må gott!

Mu för nu :}

6 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Hahaha! Fantomsmärtor!
Du ska inte läsa så mycket skit då blir du hypokondriker som jag. Fast jag tycker om att kalla det förberedd. Och jag är bara hypokondriker när det gäller riktigt allvarliga saker. Förkylningar och sånt små tjafs skiter jag i däremot så kan jag ha en pågående hjärtinfarkt i tre, fyra dygn tills det släpper och jag glatt kan ringa mina vänner och meddela att jag överlevde. For now...
Jaså, du? Du känner Dogge du. Är han så där genomsympatisk som han verkar? Lite skvaller tack! Av princip så köper jag aldrig skvallertidningar men nu har jag ju dig!;)

Kram Lisa

thebromanders sa...

Stackare... inte roligt med sprängande huvudvärk inte!! Har du provat massage? Ofta kommer ju huvudvärk av spänningar i nacken??

Vardags-mirakel sa...

Stackars dig, ta en Ipren och smörj med aloe vera kräm för det botar det mesta. Hoppas det ger sig snart, kram Eva.

thebromanders sa...

Usch då, du verkar ha samma problem som jag då, med spänningar i nacke o axlar?? Ääär så jobbigt!! (fast jag brukar åtminstone inte få huvudvärk...) Sitta framför datorn gör det bara värre, men man kan ju inte låta bli:) Ja, en riktig genomkörare skulle jag också behöva! Yoga är toppen. Där får sig musklerna en genomstretching!! Min dotter lider av migrän. Hon har gått till en kiropraktor ett tag. Och det har faktiskt hjälpt henne...

Ingela la la sa...

Jag hoppas det är bättre nu! Dogge, coolt att ha en historia till jag mötte Lassie.. Fast den här är ju bra!

TAck för din kommentar idag, visst är det skönt att dom ser efter en lite på håll... ;-)
Kram Ingela

Marie//Tekla Maräng sa...

Måtte det ha gått över så att du kan sova gott i natt och känna dig pigg när du vaknar.
Kram:)