fredag 20 mars 2009

PMS-drickat är hm... Sådär....

Alltså... PMS-drickat smakar abel!
Jag har trägolv i huset och skurar dom med linoljesåpå å precis så smakar detta...
Urk på burk skulle jag vilja säga!

Det enda som är positivt just nu innan jag märker av någon skillnad på detta är att just som man har svalt den där matskeden olja som för övrigt känns som en hel dl i munnen behöver man inte använda lipsyl på ett tag... Så givetvis är det något positivt med det.
Ska kolla med min vän Malina om det möjligen finns som tablettform!

Annars har veckan varit fullbokad!
Nu till veckan firar vi ett-års jubileum med vår butik så nu händer det grejor vill jag lova!
Erbjudande, gratis produkter odyl så har ni vägarna förbi Östersund gå då in på
TERRÄNG-butiken!
Ett litet tips bara... *ler*

I helgen åker vi till stugan å vet inte om vi kommer att få med oss någon dator så det kan bli tyst ifrån mej likaväl som att det kan skrivas huuuur mycket som helst!
Känner att jag ligger bak när det gäller era andras bloggar å vilket ypperligt tillfälle borde det väl vara att sitta i stugan, elda i spisen å läsa andras bloggar?!

Njut nu av den kommande helgen!

Mu för nu ;)

4 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Bara svälj, Mimmi, bara svälj! Tänk framåt.
Hoppas att ni får det riktigt mysigt i stugan i helgen!
Men du, vart är Widénskan egentligen?

Kram Lisa

Vardags-mirakel sa...

Exakt vad ska drycken hjälpa mot? Hoppas det fungerar i alla fall, ha en underbar helg kram Eva.

thebromanders sa...

Hoppas det hjälper åtminstone!!

Carolin Mann. sa...

Hej :) Hoppas ni haft en toppen helg, Ja visst var det massa fina saker jag hade hittat!! =) Jag la in beställningen natten mot lördag, dom packade allt igår och det är redan på väg, kan varmt rekommendera!!! Puss, Love you!