lördag 4 december 2010

Idag är ingen bra dag...

Nej idag är ingen bra dag...

Känner att jag tvivlar på det mesta just nu!
Otroligt jobbig och enerverande känsla!

Har iof haft en jobbig vecka, hela veckan, tror jag har Göteborgs-blues...
Vad har jag här att göra?
Hade det inte varit för barnen hade jag packat ihop mina saker och flyttat för länge sedan!
Lätt!

Men idag är ingen bra dag!

Måste ta mig samman, sluta gråta, försöka få upp humöret lite för ja jag vet det finns folk som har det värre, mycket värre!

Mådde piss igår oxå men fick, genom telefonen, stöttning vilket jag är så otroligt tacksam för och idag är en ny dag fast det känns inte så...
Vill/orkar snart inte vara vuxen längre med alla måsten och krav.
Jag ska klara av att vara mamma och rodda två underbara barn, klara av mina studier, klara av den ekonomiska situationen som det innebär att bli ensamstående, faan vad jag ogillar ordet ensamstående, trots att jag/vi fortfarande har delad ekonomi.
Skulle vilja kunna skita i allt för en månad eller två men denna ständiga oron över hur situationen framöver kommer att vara är skit jobbig!
Det var ju inte så här det skulle bli...

Inga kommentarer: