måndag 20 december 2010

Men vilken dag... *pust*

Jisses siken dag det blev idag...

Sitter på rumpan för första gången idag nu när kl. snart är läggdags...
Iväg med barn på skolan, hem, slå in alla julklapparna som jag köpte till barnen på Ullared...
Varannan från mig, varannan från pappan till barnen.
Tror dock att detta var sista gången som jag köpte julklappar från honom till barnen!
Alltså det tog sin lilla tid att slå in dom...
Sedan iväg på stan för att "komplettera" julklappshögen, då jag hade min bonus/bästavänfamilj kvar, samt ett bus till en annan vän *ler*

Busa är roligt, busa är nödvändigt, busa får livet att skimra lite :) Och är det någon som är full i bus så är det ju jag och nu måste jag bara få explodera lite :)

Hämta son, skicka bus på posten, sitta i bilen på skolan och vänta på dottern som hade varit iväg med fritids på Boda Borg, hem kirra ngt krubb till mig själv och kidsen, duscha sonen, inse att det är stopp i avloppet i köket (eller nästan i alla fall) då det "rann över lite grann", kan vi kalla det...
Nu är det fixat för idag, sedan skulle det betalas ut löner, försöka hinna läsa ikapp på diverse olika forum... Så nu sitter jag här och är fullständigt utpumpad, morgondagen ser inte bättre ut den heller...

Julavslutning för båda barnen, tiderna krockar, dottern får gå på fikat utan mamma och pappa, sedan skola skola skola för min del tills jag runt 14 ska på någon form av avtackningskaffe på arbetsplatsen som jag blev uppsagd ifrån i våras då det jag arbetade med flyttades till en annan myndighet...

Gahhaaaaaaaaaaaaaaa när ska denna stress ta slut?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!

Mu för nu...

Inga kommentarer: