fredag 31 december 2010

Sol, Vind och Vatten....

Sol, Vind och Vatten höga berg och djupa hav det är mina drömmar vävda av fast det är på DIG jag tänker på i hemlighet... Eller nått... Lite fritt översatt blev det kanske nu men i alla fall...

Väljer att starta denna sista dag på detta pissår med att bara fullständigt drömma mig bort i en himla massa Ted Gärdestad för jag tror oxå på friheten som jag lever i, det finns tid för försoning, det är klart det gör men det är svårt att bortse från sin sårade stolthet och självkänsla men MITT liv SKA få ett lyckligt slut! Så är det bara!


Ähhh va faaan... Det blev lite Fred Åkerström oxå.... :)

Så om vi inte hörs något mer detta år så önskar jag Er alla
GOTT SLUT och ETT GOTT NYTT ÅR!!!!!

Mu för nu :)

2 kommentarer:

Ancan sa...

Detsamma till dig.
Och låt oss enas om ett betydligt bättre 2011 :)

Mamma-Mu sa...

Lätt!
Klart som korvspad att det kommer att bli ett bättre år!
(Kan nog inte bli sämre än det som varit...)

Nu jäklar tänker vi positivt!!!!

Kramen