söndag 5 december 2010

Jo då denna dag har varit toppen!!!

Denna dag har varit kanon!
Om jag bortser ifrån att röret under diskbänken började läcka... Märkte dock inte det förrän det hade "droppat" ett tag...

Och om jag bortser ifrån att oljeelementet jag var iväg och köpte var dubbelt så dyrt som jag trodde att det skulle vara, hade tänkt att köpa två, det blidde ett...

Och om jag bortser ifrån att min stortå INTE får plats under oljeelementet samtidigt som jag smäller på det uppifrån för att få ner det i fotstöden som följer med... Ont! Skit ont gjorde det!!! Men faktiskt, ja jag vet detta kommer att låta sjuuuukt galet, så var det faktiskt ganska skönt att känna smärta som man både ser och kan "ta" på!

Men detta var allt jag skulle bortse ifrån denna dag men det har ju hänt så fantastiskt mycket mer saker, positiva saker, som att röret under diskbänken blev fixat på ett "kick", oljeelementet står på plats och min tå dunkar bara så där lite små härligt nu.

Dagen har även spenderats med världens bästa barn! Min egna förstås!
De har varit ute och åkt rump-lapp, ja jag vet att det inte heter så men jag tycker det låter mycket roligare med rump-lapp och det gör nog barnen oxå, vi har bakat pepparkakor så nu luktar det så där ljuvligt juligt i huset, vi har ätit tårta!

Har nu rundat av denna dag med en fantastisk rask promenad med Doris, trodde inte jag skulle grejja att gå så långt som jag hade tänkt med tanke på min "dunkande" tå men det gick alldeles ypperligt bra :)

Mu för nu :)

Inga kommentarer: