torsdag 16 december 2010

Tror jag lägger mig ner och dör en stund...

Jo men faktisk... Tror jag ska ta och göra en "Jesus"...
Alltså det är inte min mening att reta upp någon kristen nu på något sätt men det skulle vara lite skönt att få lägga sig ner och dö... Bara för en lite stund alltså...
Slippa detta stök med julen, julklappar, maten som ska lagas, godiset som ska göras osv....
Ja men missförstå mig inte nu, jag gillar att laga julmat, slå in julklappar, baka julgodis men det här som ska roddas innan allt detta är möjligt är för mig en pina, allt ska inhandlas...

Så vore det inte toppen om man kunde göra en "Jesus"? Gå å dö för några dagar då det är som mest hektiskt för att sedan återuppstå... Taaadaaaa, liksom?!

Har en förkylning som jag har dragit på sedan i oktober som har valt att visa sig från sin starka sida igen... Det är väl ok att gå omkring och känna sig lite "äpplig i skalet" men denna hosta fullständigt tar knäcken på mig...
Och på tal om knäck... Det ska göras, ev. mintchoklad, trillingnötter, lakritskola/fudge hmmm. vad mer?!
Kommer säkert på något mer gott...

Bästa dagen till er där ute, själv ska jag försöka prata så lite som möjligt och läsa läsa läsa...

Mu för nu :)

Inga kommentarer: