måndag 6 december 2010

Separationsvåg...

Shit...
Trodde faktiskt aldrig att jag själv skulle hamna i en sk "separationsvåg" men nu vill det sig inte bättre än så, tydligen...
Har ju hört hur det kan gå till på mindre orter där det kan bli lite "ska vi byta grejjer med varandra" stuk...
En separation leder till en annan som i sin tur leder till en tredje osv... En separationsvåg helt enkelt.

Har nu min bästa vän i tankarna för nu har vågmaskinen verkligen dragit igång rund henne och jag är ett av paren ut... Fasikens...

Det jag hoppas (inte minst för min egen egocentriska del) är att vi alla kommer att gå starka ur detta!

Jag hade som jag tidigare nämnt en väldigt bra dag igår och hoppas på att även denna dag kommer att gå i glädjens tecken.
Sitter just i skrivande stund och jobbar på ett PM som ska in senast fredag...
Ett PM som ska vara mellan 1000-1400 ord i ämnet risk- och kriskommunikation.
Galet spännande ämne, otroligt många tankar och idéer, kruxet är bara att få ner de på papper och få det till att bli bra, bättre, bäst :)
Men jag gillar't :)

Mu för nu ;)

Inga kommentarer: