onsdag 4 februari 2009

Telefonterror???

Ikväll hände något väldigt ovanligt.... På gränsen till unikt....

Jag satt å pratade med min kompis Marita på Mannens jobbmobil... (snål som jag är då vi betalar en fast avgift för hans abonnemang gäller det att utnyttja systemet... *ler*)
Sitter i alla fall å pratar, inom loppet av 10 sekunder ringer först min mobiltelefon som Mannen får svara på å sedan ringer hemtelefonen....

Ja men hur stor är risken???? Va????
Å givetvis var det till mej.... *ler*
Hörde hur Mannen lite uppgivet sa i min mobil : "jaha nu ringer hemtelefonen oxå".....
Såg hur kul ut som helst....

Kul å känna sej lite "viktig" ibland... *ler*

Ja just det... Sova var det ja....
Natti natti.....
.......................................Mu

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, hehe ja man kanske skulle sätta i system att pussa alla man ser men munsår hehe. :D

Malin Winbladh sa...

Tycker aldrig det ringer till mig nuförtiden med tonåringar i huset har jag nästa slutat svara om de inte är hemma;-)
/Malin

Sjabbig men chic sa...

Det är väl som det ska då Mimmi. En populär tjej helt enkelt. Det är bra att du har någon annan som kan sköta sambandscentralen!

Kram Lisa

Carolin Mann. sa...

Hej! Har vare apkallt här.. :( Och jag har mått piss, mamma är orolig, men känns bättre idag än tidigare..!! Kan inte säga så mkt, får ta det över tfn.. Längtar efter er!
/C