onsdag 25 februari 2009

Jo då jag lever... *ler*

Har dock haft lite mycket att göra nu några dagar å har faktiskt (å detta säger jag utan att skämmas *ler*) prioriterat annat än datorn...

Det har gått åt mycket mer toapapper i residens a la Mann under den gågna veckan vilket måste vara ett bra resultat.
Men det enda som jag upplever som ett smärre "problem" är väl att jag inte törs "släppa väder" hur som helst... *skrattar*
Är givetvis rädd för "påhäng".....
Sedan kan jag lätt erkänna att jag har en otrolig saknad efter mjölk.....
Nu har jag inte uteslutit detta på något sätt annat än att jag inte dricker mjölk vare sej naturell eller i te... Å så har jag ju dragit ner på mitt te drickande något enormt...
Från att ha druckit ca 2 kannor te om dagen tar jag kanske 3 koppar te... Utan mjölk.... *bbuuuuuaaaaa*
Är dock lite orolig inför kommande PMS.... Brukar få ett sjukligt sug efter mjölk lagom till mens... Ja ja... vad är den bal på slottet?!
Igårkväll slängde jag ut en fråga i luften till Mannen, undrade vad hans teori om varför jag var så trött var å innan han hann svara gav jag min tanke... "Undrar om det beror på att jag kakkar två gånger om dagen nu", sa jag lite så där klyftigt....
Svar: "Just ja..." å så fyrade han av ett jätte stort leende....
Fast så här i efterhand tänker jag att just den proceduren med att "kakka" kanske inte tar så himla mycket energi.... egentligen....

Ja ja nu är det onsdag å mitten på veckan!
Jobbe jobbe jobbe... *ler*

Mu för nu ;)

7 kommentarer:

Ingela la la sa...

Hahahahah, du är för rolig! Fast det var ju skönt med ett livstecken från dig...även om det mest var skitsnack (visst är jag rolig?) Bra att det fungerade..
Ha en bra dag!
Kram Ingela

Vardags-mirakel sa...

Nej, det är nog bäst att du smyger med gaserna;-) Kul att höra av dig igen, kram Eva.

Malina sa...

Bra jobbat Mimmi! Jag tror att din PMS blir lindrigare denna gång tackvare din resning. Sen kan jag säga att teorin om trötthet och kakkat stämmer nästan, du är inne på´t som vanligt. Det tar mkt energi av din kropp att göra utrensningen och driva ut gifterna, sen tar själva kakkningen inte så mkt. Att du dricker mindre te gör oxå att du inte blir så hård i magen. Du jobbar ju på som 17, härligt. Håll ut hjärtat, det är värt besväret. Hur är det m huvudvärken???? Skynda dig att svara jag far ju i morgon... Kraaam!

Sjabbig men chic sa...

Men jösses vilken fart du har fått på skitandet. Från noll till hundra på bara några dagar. helt otroligt!
Alltså under PMS är det tillåtet med undantag, vilka som helst, bara så du vet!

Kram Lisa

Anonym sa...

Haha, vilket härligt inlägg!
Hoppas du får en härlig onsdag!

thebromanders sa...

jag brukar få sug efter allt möjligt när jag har PMS, men mjölk är inte ett av dem:) Hittade till dig genom AngelicaE. Jätterolig blogg!! Ha en trevlig helg!

Bloggullet sa...

Jag hälsar på och önskar att du får en fin helg.;0)
Kramar