fredag 5 november 2010

Bytt e bytt å kommer aldrig igen... *ler*

Jag gjorde ett byte med mina barn igår... Heheee
Vi bytte "städ-torsdagen" mot en "städ-fredag".... Gissa hur poppis jag är nu :)

Barnen ska till sin pappa idag som för övrigt fyller år idag så till honom säger vi:
GRATTIS

Vi har redan hunnit sjunga för honom och ska lämna över paket i kväll, ngt som barnen har talat om att han behöver... Kanske inte den roligaste presenten men barnen sa att det skulle han absolut ha så då fick det bli så!

Själv undrar jag över en sak... Eller vaddå en sak?!
Har tusen millioner trilliarder frågor i huvudet just nu, härliga, finurliga, knepiga frågor...
Men detta jag undrar över just nu är det här med vikten...

Har varit ordentligt sjuk på slutet här vilket har resulterat i ingen träning men jag fortsätter att gå ner i vikt?!

Totalt har jag nu gått ner lite mer än 13kg, vilket är jätte bra men jag har ju faktiskt inte gjort ngt dom senaste veckorna för att gå ner i vikt... Missförstå mig inte nu det är inte så att jag klagar eller så, tvärtom!
Mätte mig runt ena låret idag och har gått ihop mej 3cm bara på dom senaste veckorna! Det känns som mycket!

Ja ja nu ska jag i alla fall ge mej i kast med veckans städning.... Åhhhhhdetärdetbästajagvet....

Mu för nu ;)

Inga kommentarer: