tisdag 16 november 2010

Till mamma, min bara min mamma

Igår kväll kom ett besked som gjorde ont.
Livet känns inte riktigt rättvist ibland, ens egna elände känns futtigt i jämförelse med vad andra går igenom.

Döden döden döden, som Astrid Lindgren skulle ha sagt!

Detta besked fick mig att genast ringa till min alldeles egna mamma!

Så nu mamma... Passar jag på att skriva det där som jag aldrig säger till dej...

Du är en fantastisk mamma, min bara min mamma!
Jag kan låta ointresserad ibland, bli arg och förbannad ibland och låta det gå ut över dig, men jag älskar dig!!!
Jag kan tycka att det blir "för mycket" när du är här men samtidigt så sörjer jag dig när du har åkt...
Du betyder så otroligt mycket för mej!
Jag är så otroligt tacksam för att du är DU!
Min mamma, min bara min mamma!

Jag älskar dej!!!

Mimmi

Inga kommentarer: