onsdag 17 november 2010

Elvisp som går bananas...

Vet ni vad som händer om man tappar en elvisp i golvet med visparna på???

Jag vet...

Detta hände mig för ett tag sedan, min gammelmormors gul/oranga elvisp, ja den är verkligen suuper duuper gammal men fungerar ändå, for i golvet med ett brak.
Visparna fick en sån där konstig form men med lite våld så gick det att få dom tillbaka till ursprungsformen, eller ja... Nästan i alla fall...

Summan av kardemumman är att nu när jag använder vispen låter den aningens annorlunda och sprutar det som ska vispas åt helt andra håll än tidigare, det gör det hela lite mer spännande, liksom...

Märkte det nu när jag skulle till och fixa min potatismos...
På tal om potatismos...
Ngt som jag INTE förstår är de människor som envisas med att köpa pulvermos...
Det kan ju vara gott om man tar en vurre eller ngt på korvmojjen men hemma blir det inte bra!
Nej riktig potatismos med riktigt smör och kryddor, det är grejjor det :)

Jaha... Då har jag lyckats med bedriften att ordbajsa ut ett helt inlägg om en elvisp och potatismos... Så spännande var min dag idag alltså... *skrattar*

Mu för nu ;)

Inga kommentarer: