söndag 28 november 2010

Jag var på gala i Göteborg igår... MMA-gala :)

Jojomensan igår var jag minsann på en MMA-gala i Göteborg!
Och för er som inte vet vad MMA är kan ni få mer information här:
The Zone FC

En av killarna som har jobbat i Terrängbutiken i Göteborg tävlar och vi var ett helt gäng som var i Lisebergshallen för att hejja på honom ordentligt, vilket vi (Läs: jag...) gjorde... Fick minsann se och höra det på film sen...
Herre jävlar vad det var testostron i den lokalen igår! Tror nästan att man kunde bli gravid bara genom att andas in luften där!
Men det var verkligen helt UNDERBART!!!!!
Fick utlopp för vansinnigt mycket av mina egna aggressioner tror jag!

Var hyfsat nervös när Tommy skulle upp...
Här kommer en före bild på Tommy...
Spana särskilt in sponsortexten på den övre delen av shortsen :) Jo då Terräng sponsrade Tommy! Me like!
Bild lånad från The Zone FC
Se även www.tommyblom.com där har han lagt upp en "efter" bild som jag väljer att inte lägga upp här...

Men jag vet, det är något galet i huvudet på mig som går igång fullständigt på detta men det är så härligt befriande på något sätt!
Tillbaka till grottmänniskostadiet liksom!

Innan galan samlades vi ett hyfsat stort gäng på en restaurang i Göteborg som heter Smaka.
Jag åt en helt gudomlig fiskgratäng!!!
Kan verkligen rekommendera den till folk som har närmare till detta!
Sedan blev det som sagt GALA!!!!
Efter galan fortsatte vi åt olika håll och vi blev tillslut fyra!
Hamnade på ett lite, hmm hur ska jag förklara detta utan att trampa några i Östersund på tårna... Vi hamnade på ett hak som jag snabbt döpte om till "En liten del av Östersund" - i Göteborg!
Det var verkligen spännande och följa människor från första blicken till: "Ja, där hokkade dom upp, grattis, typ?!"
Eller tvärtom...
Själv fick jag den stora äran att få förklara för en fritt främmande man vad han gjorde för fel eftersom jag inte "nappade"... Ehh... Vänta nu...
Känns inte riktigt riktigt som att det är läge för någon ny såååå just nu i alla fall...
Har pratat med en vän om detta ikväll...
En vän som för övrigt oxå är ensam (för tillfället i alla fall vill jag dock lägga till *ler*)
Ja men nu ska jag inte gå in mer på det spåret...

Vi var i alla fall med och stängde på två ställen igår, var nog hemma runt 4 tiden... Lite trött var jag nog allt när det var dags för frukost och sedan iväg till Landvetter...
Sov härligt gott både till Arlanda och sedan mellan Arlanda och Östersund.
Men nu sitter jag här, lyssnar på musik, deppar ihop en aning och känner allt mer att jag inte hör hemma här!
Saknar "goa gubbar" som jag träffade igår... Några kanske mer än andra, vad vet jag?!

Jag både gillar och inte gillar mitt "nya liv"... Det är så många beslut som ska tas och jag ska helt hux flux klara av att ta dom själv!
Måste vara mer vuxen än vad jag vill vara...
Shiiiit... Innan jag vet ordet av sitter jag nog och pensionssparar oxå!

Mu för nu ;)

1 kommentar:

Carolin Mann. sa...

Jag är 26 år, och har pensionsparat i 4 år... Vuxenpoäng till mig =) Härligt att du haft en underbar helg, inte för jag tvekade en sekund!
Puss!