tisdag 30 november 2010

Natten har gått bra...

Phew...
Natten har gått förvånansvärt bra!
Var helt övertygad om att det skulle kräkas var tionde minut, något som sonen annars är expert på när det kommer till magsjuka.
Men icke!
Liten kräktes en gång igår efter maten, sedan var det lugna puckar!
Lagom till 22 satt han i soffan och mulade munnen full med knäckemacka och leverpastej.
Det var alltså inget större fel på honom.

Det var super duper mysigt att gå och lägga sig med honom och få ligga och prata om livet sett ur hans synvinkel.
Det är lite roligt och följa hans utveckling när det kommer till killar och tjejer för jag en av mina vänner ringde igår kväll när Sonen satt och åt i soffan och per automatik (enligt sonen) var det min nya kille som ringde... *skrattar*
Men liten...
Och när det sedan var en man vid namn som Sonen inte kände igen, ja då kom frågan: "ååååhhhh mamma... är ni ihop eller?"
"Nej min prins, vi är inte ihop" :)
Och då min son är av den funderande sorten kom givetvis följdfrågor på detta när vi låg i sängen...
Han är då för go denna lilla Mann på 6 och ett halvt år!

Bestämmer mig redan nu för att detta kommer att bli en bra dag!
En fantastisk dag!
En positiv dag!

Mu för nu :)

Inga kommentarer: