måndag 8 november 2010

Jag tänker på det här med gravitationskraften...

Alltså... Det här med gravitationskraften...
Jag fattar vad som händer, jo det gör jag men jag förstod inte att det skulle inefatta "allt"... Liksom...

Jag börjar från början...
Att gravitationskraften ger sig till känna det kom inte direkt som en nyhet för mig när jag fyllde 30 år då jag hade fått två barn...
Bubbisarna har flyttat en våning ner, vilket för mig känns helt ok och framför allt nu när jag har tappat en del i vikt så börjar dom ta efter "ursprungsformen" på något sätt, dock en trappa ner...

Sedan märks det på annat oxå som att huden kanske inte känns fullt lika "elastisk" längre främst i ansiktet där kudden sitter kvar längre än tidigare när man kliver upp, ja man ser skrynklig ut trots att jag (än så länge) är befriad från rynkor...

Men ok tänker jag, jag kan leva med detta men döm om min förvåning när jag i morse såg mig i spegeln och upptäcker värsta tonårsfinnen mitt på bringan (heter det så om det sitter mellan nyckelbenen å ganska högt upp??)... Va faaan flyttar även finnarna ner en våning när man blir äldre, eller vad????

Kan ju flika in att det idag är 17 dagar kvar tills jag fyller 35 år och det känns fantastiskt bra! Främst med tanke på att jag kommer att "fira" den på annan ort :)

Ja men ni ser ju vad jag har att fundera på så här en måndag eftermiddag...

Mu för nu ;)

Inga kommentarer: