tisdag 23 november 2010

Jag bestämmer...

Det finns för och nackdelar med en separation, det inser även jag, trots att jag kanske är i en period där det mest är nackdelarna som lyser igenom, tar mest energi...

Men en av fördelarna är ändå att nu får jag, bara jag, bestämma vad jag vill spela i bilen när jag kör... Eller som igår kväll... Fick bestämma själv vad jag ville se på tvn.
Och då bestämde jag att jag ville se lite på tennismatchen mellan Rafael Nadal och Andy Roddick.
Ja jag vet jag har jäkligt udda smak när det kommer till att se på sport på tvn!
Formel 1 och Tennis...
Jo men sån e jag!

I bilen just nu spelar jag en av mina gamla skivor med Eric Clapton - Journeyman
And I love it!
Tror att det kanske var där som min förkärlek till män med skägg kom in i bilden!
Fick hans Unplugged skiva av en granne när vi fortfarande bodde i Alby, vet att jag bytte den med min pappa mot denna Journeyman...
Gillar det mesta som har med gitarrspel att göra...
Nu hittade jag inte bästa videon på Youtub men den officiella videon finns där oxå...



Eller lyssna på detta... Säga vad man vill om Yngve eller Yngwie Malmsteen som han kallar sig men gitarr det kan han spela i alla fall :)


Jo just det... Mimmi vs Mus-samhället 2-0

Mu för nu :)

Inga kommentarer: