tisdag 30 november 2010

Och där for Sonen i golvet...

Jojomensan!
Jag har precis varit uppe och tagit hand om en trött/förvirrad liten pojke med sårad stolthet som ramlade ur sängen för en liten liten stund sedan...
Mammas lilla hjärta!

Dottern tittade så där roligt yrvaket på oss och frågade om det hade kommit mycket snö?!
Snö????, sa jag...
Ja, svarade Dottern, för varför skottar ni hela tiden.... Hmmm... Inte riktigt vaken va?!
Det är så sjuuuuukt roligt med båda barnen för de pratar så tydligt och klockrent i sömnen så du kan föra en dialog med dom. Jag är fortfarande vid min härliga ålder på 35 år likadan, tydligen är det riktigt spännande att sova brevid mig ibland :)

Nej nu upp i lopp-lådan där liten kille väntar med sina varma fötter :)
Det är kärlek det när någon säger: Jag kryper ner under täcket och värmer upp din sida av sängen så du slipper frysa när du lägger dig!

Mu för nu :)

Inga kommentarer: