måndag 15 november 2010

Fantastiskt

Är hemma igen efter en helt fantastisk och otrolig helg i Göteborg/Kungsbacka/Ullared...

Jo vi var på Ullared... Hur de som arbetar på Ullared klarar av att hålla humöret uppe det är för mig en gåta.
Jag stannade upp precis innanför dörrarna och tittade mig omkring. Det var säkert 0.9% män i lokalen, ljudet var öronbedövande och det lät precis som om vi klev in i en hönsgård! Helt galet!

Jag har fått träffa och lära känna underbara människor denna helg! Det har verkligen varit helt fantastiskt!
På resan ner hamnade jag brevid en kvinna som jag tror kommer att ha någon form av inverkan i mitt liv. Snacka om härlig känsla när man känner att man verkligen klickar med någon bara så där!
Hon skulle ner till Sthlm och ha en kurs i Healing! Vilken kvinna!
Det sista hon sa till mig var: Kom hit och ge mej en kram tills vi ses nästa gång för vi kommer ha mer med varandra att göra, var så säker!
Lovely :)

I Göteborg har vi ätit och drukit gott, skrattat så att jag har fått kramp både i magen och i kinderna, jag känner att jag är på väg tillbaka vilket är en fantastisk och underbar känsla...
Däremot måste jag nog förvarna lite då jag är hyfsat galen till mitt sätt att vara, ja men galen på ett bra sett... "Ingenting är omöjligt" passar bra på mej!

Fick detta sms för någon vecka sedan av min bästa vän:

"Sitter på bushuset och dricker kaffe och barnen leker. Då slår det mig att jag är så otroligt glad att ha dig som vän. Du är en fantastisk vän och kvinna. Tvivla aldrig på dej själv. Du är underbar och värd allt gott i världen. Saknar dig och önskar att jag var en del av vardagen i M och E's liv. Stor kram min underbara vän. Sakta men säkert kommer den sprudlande Mimmi tillbaka som jag lärde känna för snart tio år sedan. Omge dig nu med vänner som kan plocka fram henne...."

Det är precis så jag känner :)

Tack min absolut bästa vän! Tack för att du finns där i glädje och sorg, att jag får både skratta mej halvt medvetslös med dig samt gråta tills jag kräks!

Mu för nu :)

3 kommentarer:

Brunkullan sa...

Låter som en härlig helg:) Kram Susanne

Camilla sa...

Skönt att du hade en riktigt härlig helg. Det behövde du, och fler därtill behöver du.

Och vilket underbart sms! Jag hoppas att du sparat det så att du kan ta fram det o läsa när du behöver.

Ha det gott.
Kram

Sjabbig men chic sa...

Vilken härlig helg! Och vilket urgulligt SMS!!

kramis lisa