måndag 29 november 2010

Nu väljer jag att bryta ihop istället för att bita ihop!

Igår gjorde jag ett medvetet val... Jag valde att ändra min status på Facebook...
Eller ändra och ändra...
Jag plockade helt enkelt bort att jag var gift och med vem.
Kan verka som en skitsak men för mig är det jobbigt!
Jag har nog oxå kommit fram till att jag och min snart fd make inte var ämnade för varandra längre än så här men det gör fortfarande fruktansvärt ont!
Det blir så "verkligt" på något sätt!

Hela dagen har liksom bara gått åt till att grubbla, som jag skrev i mitt förra inlägg...

Fick sedan hem en son som mest troligt har blivit drabbad av den här förbannade parasiten som har bestämt sig för att leva och frodas i dricksvattnet i Östersund där vi bor.
Jag bor dock på andra sidan gränsen och har inget problem med mitt vatten däremot har barnen bott på andra sidan gränsen hos sin far i en vecka...

Det känns som om det räcker med elände nu! Märker dock att det är en mening som återkommer hos mig med 14 dagars mellanrum...

Livet är inte så skoj just nu...

2 kommentarer:

Camilla sa...

Du, det är helt ok att bryta ihop. Hur många gånger som helst faktiskt. För det kommer att komma en dag då du kommer igen med besked. Tro mig. Men för att göra det så krävs det att man går igenom alla faserna.
Har du läst Vattenmelonen av Marian Keyes? Den är verkligen helt "spot on" när det gäller uppbrott.

Styrkekram

Mamma-Mu sa...

Tack underbara människa!
Jag ska absolut lägga till den boken till min önskelista inför jul!

Alla tips är välkomna under stunder som dessa!!!

Tack återigen!!!!

Kram tillbaka <3