söndag 20 mars 2011

En ny erfarenhet och jag gråter igen...

Det här med att vara mamma ena veckan för att sedan inte vara "mamma" andra veckan det suger...

Har haft mina underbar barn sedan i torsdags och det är verkligen super... men...
Med tanke på att tiden tillsammans nu är så begränsad vill jag inte slösa på våran tid på oviktiga saker som det här med städning, diskning osv men inser ju att det inte fungerar...

Jag vill inte ta en enda sekund ifrån att få vara med barnen!!!!
Jag vill inte att något ska gå fel, att någon blir på dåligt humör och tjurar ihop, jag blir så sjukt stressad av att hålla alla glada, nöjda, mätta, belåtna så till slut brister det!

Idag har jag varit så sjukt ledsen vid flera tillfällen att jag inte har kunnat hålla tårarna tillbaka...

Allt börjar bli så verkligt nu...

Huset är ju sålt, vi har fått handpenning osv... Tillträdes datum är satt...
Solen skiner och allt borde vara prima... Borde vara...

Men när en sån enkel liten sak som att jag lyckas köpa ett köksbord till mig, bara mig gör att jag krackelerar och går sönder då är det inte så jävla latjo...

DET VAR JU FÖR FAAN INTE SÅ HÄR DET SKULLE BLI!!!!!!

Jag skulle väl inte sitta och försöka få ihop möbler till ett eget boende?!

Vissa dagar känner man sig mer dumpad än andra...

Å den här jävla pissnön som ligger överallt gör inte saken bättre!
Visst det är super vackert nu med denna "femte" årstid... Yada yada yada...
Jo jag tycker oxå att det är fint men förstå mig rätt, jag har vår i varenda por i kroppen, jag är inte nöjd med kåtfåglarna utanför fönstret, takdroppet, jag vill ha MER!!!!
Jag vill ha knoppar, jag vill ha tidiga vårblommor, jag vill ha torra vägar!

Pissnö......

1 kommentar:

Christine sa...

Stor kram från Göteborg

/ C