söndag 13 mars 2011

What a beutiful day :)

Jo men visst har även denna dag visat sig från sin bästa sida, dagen har gått sjukt fort...

Laddar nu inför ett nytt avsnitt av Solsidan, sedan ska jag sätta mig med min rapport som jag ska försöka få någon form av ordning på...

Denna dag har gått åt till två långpromenader, på vardera en timme åt gången, en i morse i strålande solsken och en nu på kvällen i skymningstimmen, turligt nog hade jag sällskap i telefonen på kvällen för det blev lite "kymigt" på slutet.

Och på tal om sällskap... Har idag "guidat" en Johnny som skulle ta sig från Sthlm till Åre... Inte första gången han kör den vägen men han fick minsann åka en bit av vägen på nya marker...
Shit som det lät... Jag frågade om han fick möte under tiden men han förstod varför han inte fick möte med tanke på hur vägen såg ut.... Sorry säger jag till dig Johnny men du ville ju åka "lite inland och lite kustväg" sååå dåååå sååå *skrattar*

Ja det var även Johnny som var med i telefonen när jag gjorde min promenad i skymningen och det kan inte ha varit lätt att förstå det jag försökte säga i mitt frustrande upp för backen.
Nedför är det väl inga problem å nedför är det en upplogad väg men uppför är ett söndertrampat skoterspår som är hyfsat brant!

Suttit i solen har jag gjort oxå, i två timmar! Läst bok i solen, sörplat te i solen, njutit av värmen och "kåt-fåglarna" som kvittrar runt omkring i kör :)

Nej nu är det som sagt var dags för Solsidan!

Hörs da!

Inga kommentarer: