fredag 11 mars 2011

Soligt idag :)

Har haft en bra dag trots att jag nu på kvällen har saknat mina kottar något så vansinnigt men det har kompenserat sig med telefonsamtal med RIKTIGA VÄNNER!!!

Har pratat och skrattat i telefonen i flera timmar så jag har ont i kinderna, härlig känsla!

Var först i väg och gjorde den årliga besiktningen av hönan, något som jag faktiskt tycker att alla kvinnor ska göra, inte män då de inte har någon höna men väl en trumpet som kanske behöver kontrolleras.
(Kan ju iof vara lite mer info än vad ni behövde men jag tycker ändå att det är viktigt att påminna om)
Sedan var det praktiken som gällde.
Passade även på att söka skola inför sommaren, ska plugga juridik hela sommaren vilket känns gryyymt!
Kommer säkert bli skit tufft men jag har, av ekonomiska skäl, inget val om jag ska få ut någon form av peng i sommar så måste jag plugga heltid även då...

Det är härligt med praktiken för jag får träffa så mysiga och underbara människor, som idag, gick iväg och pratade med juristen för att höra hans syn på två olika juridiska utbildningar.
Vilken lyx va, och att sedan bli så trevligt mottagen, det sitter liksom inte fast någonstans!

Åkte hem tidigt för att "plugga", ja men det var verkligen tanken men solen sken och stolen på altanen fullkomligt skrek efter sällskap.

Därefter har jag gjort egen färskost :)
Ska bli spännande och prova den på frukostmackan imorgon!

Trots att jag saknade kottarna så har det gått riktigt bra, de har tydligen sällskap av sin faster denna helg och det är väl bra för dom, skulle jag tro...

Ser fram emot morgondagen och hoppas på bra väder :)

Nu står jag i valet och kvalet... Film eller läsa klart boken... Vilken bok?
Denna:
Jag är Ozzy

Mycket dricka, knark och piller i denna bok men ett trevligt sällskap i sängen *hahhaaaa*

Blir nog boken som vinner i alla fall om jag känner mig själv rätt...

Mu för nu och tack alla ni som gjorde min dag så bra!







2 kommentarer:

Johanna sa...

Vi saknade dig igår på After Worken.. Puss

Mamma-Mu sa...

Och som jag ville vara MED!!!! Men vi får planera in en resa ner till Sthlm framöver under tiden som Maria är kvar! Skulle vara sjukt kul att vara "spontankulturella" med er :D