lördag 5 mars 2011

På stan med barnen utan att inleda ett 3:e världskrig

Har idag fått ytterligare ett bevis på att mina barn håller på att växa upp.
Vi har spenderat över 3 timmar på stan tillsammans utan att den ena vill ha ihjäl den andra och för att inte tala om vad den tredje skulle vilja göra med båda två...

Så himla najs!

Och shopat gjorde vi oxå, till alla tre för ungefär samma peng oxå :)

Dottern fick köpa underkläder, sonen köpte jag en ny jacka till och till mig inhandlades skridskor!
Alltså jag har inte stått på skridskor sedan jag gick i gymnasiet och fick höra av min idrottslärare, som för övrigt var väldigt pedagogisk, att jag kanske inte hade någon större framtid inom skridskovärlden... Hmm...
Så nu ska alltså min 9-åriga dotter och snart 7-åriga son lära sin mamma att åka griller :D

Solen skiner både ute som inne och det är så himla najs :)

Ha bästa lördagen där ute!

Inga kommentarer: