söndag 20 mars 2011

Note to myself...

Note to myself...

Lämna inte disken till imorgon för det blir INTE ROLIGARE att diska skiten dagen efter!

Av doften att döma i köket så har någon haft vänligheten att lägga sig ner och döööö i slasken.

Samtidigt stjäl det bara en massa dyrbar tid ifrån att vara med barnen!

Dumt! Så jävla puckat!

Inser samtidigt att jag inte kan fortsätta att skjuta på allt "vardagligt" tills barnen är hos sin pappa, funkar ju inte att behöva kliva över alla utspridda kläder och leksaker som det är nu....
Skitsvårt att lära sig att prioritera om...

Är av naturen hyfsat noga med hur det ser ut hemma men låter nu hemmet totalförfalla så fort som jag har barnen och använder som något försvar att det kan jag göra sen...
Vad sänder det för signaler till barnen?
De har (faktiskt) varit duktiga på att plocka efter sig själva innan så varför ska jag plantera nya idéer i deras små intelligenta hjärnor?!

Nej faan nu måste jag nog ta å styra upp detta... fast sen.... För det är ju så underbart väder ute och jag har ju BARNEN :)




Mu för nu ;)

Inga kommentarer: