lördag 5 mars 2011

Film tips...

Tror nog att jag har slagit ngn form av rekord... Är nu inne på mitt 3:e inlägg för idag och har 8 minuter på mig att skriva klart detta, noooo problem :)

Kidsen och jag kollade på melodifestivalen och det är så himla skoj och se det med Dottern för hon hejjar alltid på den som vinner, eller går vidare... Är lite lik sin mormor där som alltid hejjar på Sverige oavsett vad det är för sport...
Typ hockeyallsvenskan då hejjar hon på Sverige, eller handbolls-sm.... Sverige....

Ja men i alla fall så efter att joddeli-joddela tävlingen var avslutad och barnen myspyslagda i säng så hamnade jag framför tvn, en film som jag har sett en gång tidigare.

En film som fick mig att le i stort sett hela filmen igenom...
En sån där super sliskig kärleks historia alá Hollllllyyyyyyywwwwwwwwwoooodddddd, typ...
Men vissa kvällar behöver man en sån och ikväll passade den perfekt.
Så mitt tips till er om ni vill se en smörig kärleksfilm med förutfattat slut så se denna:

A Lot Like Love med underbara Ashton Kutcher....



Aha jag har 3 minuter kvar innan kl är 00.00

God natt alla där ute :)

Mu för nu :)

Inga kommentarer: