onsdag 30 mars 2011

Tänk vad en kram skulle kunna göra skillnad nu...

Ibland skulle det vara najs med en sån där spontan kram som dök upp bakifrån så där spontant som det ska var...
Det är många år sen jag upplevde det och just nu, här och nu, skulle den göra en enorm skillnad för allmäntillståndet hos mig...

Fick frågan, eller fråga å fråga var väl mer ett påstående, att "jag fattar inte hur du orkar med allt"... Och i ärlighetens namn så gör jag väl inte det heller... Inte helt, inte på bekostnad av en massa annat i alla fall...

Var till Bäst-kusten i helgen, njöt i fulla drag, kramades med den enda mannen i mitt liv nu, såg till att kramas lite extra mycket!
Denna man är min absolut bästa väns man, en man som ligger mig otroligt varmt om hjärtat!
För att inte prata om hur mycket jag tycker om min bästaste bästis...

Vi besökte Ullared, ja det är precis lika galet som det ser ut på tv...
Vi åt färska räkor, kungskrabba (som man bara har sett på tv...), drack alldeles för mycket vin i flera omgångar....
Besökte Kungsmässan och fick köpa brallor i storlek 42... Den är snygg...
Har tjatat tillräckligt om att jag inte fattar att jag drar mindre i kläder nu men måste nog bara delge er en liten hmm... incident?! på en underklädesbutik i Kungsbacka som inträffade i lördags...

Denna butik för ett register på när man var in och handlade sist, vilken storlek och modell som köptes då...
Sist jag handlade i denna butik drog jag 85cm runt och minns inte riktigt kupstorleken...
Nu kom jag därifrån med en storlek som var 75cm och F i kupa....
Ehh.... Sist jag hade 75cm runt om var nog runt milleniumskiftet där någon gång...
Ja men så är det i alla fall...
Och Christine (bästis) stod utanför och skrattade gott...
HON tycker att det är sjukt kul när jag går och ska prova byxor i storlek 46 eller liknande och jag ser lika förvånad ut varje gång när de inte sitter kvar på kroppen....
Ja ja...
Ytterligare en sån där världslig sak...

Sen gick vi ut och åt middag på restaurang inne i K-backa, bästa sällskapet fick vi till det då en av Christines vänner där nere följde med.
Guuud så härligt det är att äta god mat, dricka gott vin och avsluta på en "lokal" Lokal med en öl...
Jisses så "trött" vi var när vi kom hem sent/tidigt, beror på med vems glasögon man tittar...

Kom tillbaka till Östersund bara för att bli deprimerad över hur svart/vitt allt är...
Jag vill inte ha mer snö nu, tack och good bye...

Skyller mitt tillstånd i söndags på att jag var jetlaged samt omställningen mellan vinter och sommartid tog extra hårt på mig, denna gång...

Bakis på rödvin, är så där...

Nu är jag trött, god natt!

Inga kommentarer: