torsdag 31 mars 2011

Ett år går så fort...

Jag hade en tuff kväll igår och inser nu varför...

Idag är det ett år sedan det tändes en ny stjärna på himlen... Så jag har i kväll tänt ljus i varje fönster som jag kan, tänker och sänder villkorslös kärlek till dig Pernilla och till din man och din lilla dotter som finns kvar här på denna sida av livet...

Pernilla... Trots att vi inte umgicks direkt när vi gick i samma skola så är jag så otroligt tacksam för att jag fick följa dig ditt sista år här på vår sida. Otroligt tacksam.
Under ditt sista år fick jag via mail följa dig genom det helvete som du och din familj gick igenom och trots allt så hade du en smittande ironi till allt som fick mig att fullkomligt bubbla över av skratt ibland, samtidigt fick du mig att förstå allvaret i situationen.
Tänkte senast i söndags på dig när jag flög hem ifrån Göteborg.
Du och din lilla familj finns med mig, ofta!

/Mimmi

Inga kommentarer: