måndag 8 september 2008

Bara ett barn i helgen...

Tjoo hooo tänkte jag i fredags när jag skjutsade ner sonen till Svenstavik för att möta svärföräldrarna som lovat att ha honom själv för första gången över en helg!
Snacka om att man är garanterad sovmorgon med morgontrötta dottern hemma... Ehh... Inser så här i efterhand att jag skulle ha informerat henne om detta...

Kl. 08,00 på lördagen kommer en glad M in till mej och mannen och säger att hon är hungrig... Hm... ställ i ordning frukost då, säger jag.
Visst! Sagt och gjort! 08,15 kommer hon upp och talar om att frukosten är serverad... Kul, super kul... Det var bara till att pallra sej upp och se glad ut... Suck...

Sedan har helgen gått i ett rasande tempo som vanligt.
Vi startade iof redan i fredags med att gå på O'lerys med M. Spännande tyckte hon att få äta middag å se på tv samtidigt... *ler*
För det är något som vi kan göra i stugan inte hemma.

Väl hemma blev det en tidig kväll för mej. Jag var så himla trött så det var svårt att hålla ögonen öppna... Tydligen ville jag bara till sängen och sova..
När Mannen kom upp sov jag redan och drömde tydligen...
Enligt honom (vet inte om det är sant men han säger att det är det) ska jag ha pratat i sömnen... Å sagt att "han har snygg kropp" å gjort en gest med händerna på något sätt... *ler*
Tur att jag känner mej så trygg med Mannen efter 10 år tillsammans för annars skulle det lätt kunna bli lite pinsamt! *ler*

Mu för nu :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sött :) Vad skönt att jag inte är ensam om att prata i sömnen :) Hoppas ni haft en FAB helg =)

Brunkullan sa...

Hej! Vad kul du skriver:) Och så kul att du börjat blogga också!

Jag undrar jag om det inte är så att ni bor granne med några av min äldste sons fotbollskompisar...Emil O..och i ett av de andra husen, Chrille (foppa)..:)

Du frågade i ett inlägg om hur du länkar text. Om du markerar de ord du vill länka, och sen trycker på en knapp i inläggsrutan som påminer om en liggande åtta..grön ska den vara. Då får du en liten ruta där du ska skriva in www adressen.
Tryck OK och sen är det länkat:)

Vi hörs
Susanne