onsdag 17 september 2008

Te...

Te... Det är något som jag dricker ofta och mycket!
Ibland hinner jag även med att njuta av det, ibland är teet inget att njuta utav...
Idag har jag köpt ett nytt (spännande) te på Coop... Har läst om detta te i reklamen som kommer hem i brevlådan...

Bild från Kobbs

Men något blev väldigt fel... Väldigt väldigt fel.... :(

Alltså jag vet inte vad jag gör för fel. Jag dricker minst en kanna te om dagen (ja jag vet att det är mycket, kanske till och med för mycket men jag har slutat å röka iof för en massa år sedan, dricker inget kaffe så låt mej dricka mitt te...*ler* å får jag sedan göra det i fred skulle det vara toppen), då dricker jag nästan alltid:

Bild från Kobbs

Eller:

Bild från Kobbs
Jag gör saken enkel för mej på morgonen... Använder en vanlig kaffe-bryggare, teet blir jätte gott! Men inte om jag gör något annat än svart te?!
Fattar inte varför!
Är jag på café eller likande dricker jag gärna grönt te, då gärna Brunkullans gröna blandning,

Bild från Brunkullan
Det är jätte gott! Men inte hemma! Får inte till det hur jag än bär mej åt! Å det samma var det tydligen med detta nya vita Fläderte som jag köpte idag...
Det bara smakar hö om det... Å hur kul är det att sitta å "sippa"på?! Inte speciellet...
Hm... Vill som med det mesta förenkla å känner inte att jag har tiden till att "vänta 2-3 min" medans teet ska dra till sej...

Ja ja... nog om detta!

Nu är det dax att packa in tussiga M i bilen för att hämta E på dagis... Dagen som sådan har varit helt ok!

Men det märks tydligt att M fortfarande inte är helt ok...

Mu för nu ;)

Inga kommentarer: