söndag 28 september 2008

Tand-fé nr 2

Ja då har tandfén varit här i natt igen... *ler*

Men denna gång hade M vaknat å sett henne....
"Åhh... hon var klädd i en blå klänning med glitter och såg ut som Askungen" sa M vid frukostbordet imorse...
*Moooaaaahaaahhhaaa*
Tillåt mej att skratta... Hade på tungan en fråga som hade förstört hela morgonen för M men kunde sitta å små le för mej själv...
Frågan lyder: Såg du möjligen om denna vackra Askunge-lookalike-fé hade skägg och väldigt håriga ben under klänningen??? Det var nämnligen Mannen som fick agera fé igår.... Själv låg jag i vår säng och tittade på tv med sonen som bara vägrade att somna om...
Det roliga i detta är att jag med min fantasi såg N framför mej iförd just en blå glitterklänning å då var det väldigt väldigt svårt att hålla sej för skratt vill jag lova...

Bara en liten grej som hände vid frukosten å då jag har fått höra att jag ska skriva ner det mesta så gör jag väl det då *blink blink Fastor C*

Mu för nu;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack S.
Jag hade oxå vela sett den underbar fen.

Love

/S

S= svägerska, men det visste du nog redan

Brunkullan sa...

Hm...du har möjligen inte en bild på den fina fén..;)hihi.