lördag 13 september 2008

Ingen rolig vecka...




Denna vecka som har gått har väl varit så där kan jag säga... :(
Kände redan i måndags morse att något var på tok i kroppen å mycket riktigt feber redan innan lunch å ont ont ont i kroppen.
Veckan har gått åt till att göra absolut så lite som möjligt!

Fick dock besök av min alldeles underbara vän från Göteborg igår... Tänk att vi lyckades med att klämma in hela 45 min under dessa två veckor som hon och barna har varit uppe... *skrattar*

Å visst är det konstigt att det känns som att vi är närmare varandra när hon är hemma i Göteborg och jag är här?!
Det rings inte lika ofta av någon underlig anledning?!
Skönt med "vardag" *ler*
Nu är hon med familjen hemma igen!
Mannen hade varit ute och plockat kantareller som de hade stekt!!!! Det är verkligen något som jag saknar ifrån Stockholm... Här har jag inte hittat några bra kantarellställen.... Eller ja... Det kanske krävs att man går ut i skogen och facktist letar oxå?! Men jag är så sjukt rädd för björnar!!!!
Det kan jag nämna mer senare då jag funderar på att ha en etikett som heter "FOBI" *ler*

Båda barna har i stort varit jätte nöjda med veckan!
M ringde i onsdags em från fritids, med gråten i rösten å frågade om även hon fick börja på kören som startade på torsdagen.
"Men lilla gumman", sa jag, "du ville ju inte..."
"Jooooo det vill jag visst det",buuuhuuuu å så tog gråten över, "alla andra ska ju gååååååå åååå inte jaaaaaaaaaag" buuhuuuu
"Ja men det är inga problem. Det är sista anmälningsdagen idag så jag fixar det", säger jag.
"Tack" säger M. Hej då! Klick.....
Hmmmmm något inom mej säger "looooser".... *ler*

Självklart var det inte "aallllllaaaa" som skulle gå utan 5-7st i klassen... Hmmm... Nästa gång ska jag fråga om verkligen "aaalllllaaa" ska gå... *ler*

Mu för nu ;)

Inga kommentarer: