söndag 14 september 2008

Statistik del 2

Då har jag fått hjälp av Brunkullan med Mosipperötter vilket jag är enormt tacksam för!!!!

Men hur jag än beteer mej med att kopiera koderna och klistra in dessa på (enligt mej) rätt plats så får jag bara till 3 ynka små siffror längst ner på bloggen.... :(
Vaaad gör jag för fel?

Jag vill ju ha som alla andra... Jag vill att det ska stå STATISTIK överst, Antal besökar, Besökare idag samt Besökar online....

Hur svårt ska det kunna vara då? Ser ju att "alla andra" har fått till det! Men inte jag... *phust*

Inge roligt....
Dumma....

Mu för nu :(

1 kommentar:

Brunkullan sa...

Lägg siffrorna i en ny "Gadjet"...välj HTML..Där klistrar du in koden och döper den till Antal unika besök.

Sen om du vill ha online just nu (tex) loggar du in på susnet. Går in under "inställningar" "räknare 1" och kopierar HTML-koden: "besökare just nu" längst ner på sidan.
Klistra in den under en ny gadget (eller i samma) och döp till tex Online just nu.

Din gadget kan du ju sen flytta och lägga var du vill i din högerkolumn genom att peka på den och dra ner och släppa där du vill att den ska komma in....

Hoppas du förstår:)