onsdag 17 september 2008

Gör helg lite tidigt denna vecka!

Nu kommer jag att göra helg för denna vecka!
Imorgon sätter jag mej med mannen som sällskap på ett flyg ner till Göteborg!
Utan kidsen!!! :O)
Vi ska ner med firman på möten (ja möten för N... *ler*) å så ska vi på den årliga kräftskivan å då det alltid brukar bli ett sådant sjöslag har Cheefen bestämt att ha ett tema detta år!
PIRATFEST!!!!!! *mooahhhaaa*
Ja jag går igång på sånt här! Fråga (stackars) M som har fått utstå min glädje i maskeradpartyn...



Bild: Privat

M 2005 redo för fest med temat trollkarlar, hon var ända tjejen som var bjuden så själklart blev hon häxa *ler*

Bild: Privat

Spökkalas året efter... 2006 alltså....

Så nu kommer barna att bli väl omhändertagna av grannar samt Farmor Anka och Fastor C vilket känns jätte tryggt!

Tror att barna kommer att ha minst lika roligt som vi kommer att ha.

Skriver mer om detta nästa vecka om jag kommer tillbaka med livet i behåll... Man vet ju aldrig... Kanske blir förpassad till Plankan... *skrattar*

Skepp å hoj kamrater!

Mu :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer aldrig mer kalla mig för Faster va? :) heh!

Vänta du bara tills jag får egna barn.

Have a FAB weekend!

/FASTER CAROLIN :p

Brunkullan sa...

Ha så kul:)

Susanne