onsdag 5 november 2008

Award / Utmärkelse

Åååå jag har fått ett AWARD!!!!!!


Ok det är några dagar sedan men i alla fall!!!!!!

Härliga tider... Har länge länge tittat med väldigt avundsjuk blick på andras bloggar å sett att de har fått någon form av utmärkelse å så har jag fått en nu..... *tjooohooolllaaahooo*


Kolla va:

Tack tack Widénskan för denna utmärkelse!!!! Hmm.... Nu ska jag bara komma på vilka jag ska skicka den till... Är säkert så att flera har fått denna redan men det "skiter" jag i... *ler*
Jag ger denna till som jag vill ska få den!
Mysig "vanlig" blogg som skriver om sitt liv som småbarnsförälder, vilket är något som jag hoppas att jag är på väg ur (stadiet småbarnsförälder alltså...) vilket gör det ännu skönare att läsa om andra... *ler*
Min alldeles egna underbara svägerska!!!! Älskar!!!!
Ytterligare en härlig blogg samt innehavare av en superbra nätbutik vid namn Eikkala.com
Även här en härlig och inspirerande blogg samt att vi "känner" varandra lite sedan tidigare. Har fått ovärdelig hjälp i starten av mitt bloggande.... Tack!!!
Ja nu börjar det bli tjatigt att säga att det är en härlig och inspirerande blogg men så är även fallet här...
För det första fastnade jag på namnet... Tänk er va?! Jordgubbar med mjölk... Ja jisses vad gott men att det sedan är en blogg som man vill följa gör ju inte saken sämre...
Neppp kom upp i 6 st men det ska tydligen vara 7 så jag får väl hålla på den 7:e ett tag till... *ler*
Hade ju gärna skickat den tillbaka till Widénskan men så fungerar det kanske inte...
Vad vet jag?!
Till de bloggar som jag har namngivit här ovan och vill använda denna award eller utmärkelse som det faktiskt heter på svenska, är det bara att högerklicka å spara å sedan är det fritt fram att skicka den vidare till 7 bloggar...
Nu ska jag tala om för dessa att de har nått att hämta hos mej... *ler*
Mu för nu ;)
Ps. Sonen börjar nu efter en dag i soffan alldeles matt och eländig att få tillbaka sina krafter vilket gör att jag ska sysselsätta honom med allt möjligt... För det är ju direkt livsfarligt att faktiskt ha tråkigt i någon sekund... *ironisk* Ds

6 kommentarer:

Brunkullan sa...

Men gud så skoj:D
Tack!! Vad glad jag blir:)

Ska genast lägga upp den på bloggen:)
Susanne

Jennyshemochharmoni sa...

Stort GRATTIS till din award och TACK TACK TACK för fina ord om min blogg! Jag blir såååå stolt och glad! Stor KRAM till dig!!

Anonym sa...

Åhh tack söta du :D :D att klicka sig in och se något sådant gjorde mig jätte glad :D Puss på dig

Anonym sa...

Ja verkligen, jag blev jätte besviken. Här går man och vänta och inte ett ord får man höra utan man ska minsann få behöva ta reda på detta själv ,illa.

Vit Gladiolus sa...

Så himla skoj! Grattis!!!
Kram Zinkbaljan

Anonym sa...

Grattis till ditt award :)


kram
Veronica