torsdag 27 november 2008

Födelsedag!!!!

Åhh vilken jätte bra födelsedag jag fick!
Mycket tack vare bloggen tror jag... Då jag har en flik som heter Önskelista så fick jag det jag önskade mej! :)
Foto: Privat

Detta fanns i paketen...
Av Mannen å kidsen fick jag på morgonen detta:
Bild lånad av Par Courrier
Mannen hade beställt detta otroligt vackra nyckelskåp i anslutning till mitt blogginlägg om just detta skåp... *ler*

Sedan fick (bortskämda jaaaag) denna underbara kokbok av Leila Lindholm:
Bild lånad från Leila.se
Som jag oxå hade önskat mej.... *ler*

Av mina kära vänner Christine och Dan i Götelaborg fick jag en timmes ansiktsbehandlingSkönhetscenter här i Östersund. Härliga tider va?!

När jag kom hem på eftermiddagen fick jag blommor med choklad av min kära svägerska!!!!
Foto: Privat

Mammsen hade skickat ett paket på posten så jag och barna hämtade det på macken innan middagen, i paketet fanns detta:
Foto: Privat
Jag hade i vid något tillfälle nämnt för Mamma att jag ville ha riktiga Irish-Coffe skedar då de (få) gånger som jag gör en Irish blir det i vanliga dricksglas... Detta hade Mamma snappat upp och kommit ihåg så jag fick ett helt sett från Duka! Det som var det roligaste i detta var att hon själv inte visste att det följde med en bricka samt underlägg... *ler*
Kommer att bli superhärligt nu till jul! Så Mamma nästa gång du kommer upp finns en Irish med ditt namn på... *ler*
Jag och Mannen (som oxå fyller år i november) fick pengar av Svärmor i Sundsvall, som kommer väl till pass nu när vi ska bo på hotell nästa helg... Helt ensamma... Utan barn!!!!! *jag jublar!!!!*
Av svär-päronen i Vemdalen fick vi presentkort i den nyöppnade butiken VDLN Design.
Av Pappa, hans Berit samt hunden Frasse fick jag ett presentkort på H&M som jag idag har använt till inköp av en jacka!
Fick även en slant insatt på mitt konto av min vän Ann i Sthlm!
Alltså kan ni fatta hur mycket jag har fått?! Å inte fyller jag jämt heller?????
Ja jag kan bara tacka så väldigt mycket för allt detta!!!!!
STORT TACK MINA NÄRA OCH KÄRA!!!!!!!!
Ett lyckligt Mu för nu ;)

1 kommentar:

Brunkullan sa...

Wow! Så mycket fiiiiint:) Tror jag ska lägga önskelistan till din familj nästa år;) Tror du de är lika givmilda mot lilla mig..hihi!

Susanne