torsdag 13 november 2008

På tal om kaos...

Ska det behöva se ut så här???

Foto: Privat bild på vårt kombinerade datorrum/gästrum

Allt detta som ni ser på bilden har alltså fått plats i en garderob å ovanpå 4 garderober...

Där denna stora "tv-bänk" står nu har vi haft 4 garderober tidigare å det var alltså dessa som vi bar upp för trappen i helgen... Men vart ifrån kommer allt "junk"?????

Ja vi har ju det vi gör i helgen i alla fall... För detta tänker inte jag ta hand om själv så det så!!!! *sätter bestämt ner foten!!!!* *ler*

Mu för nu ;)

2 kommentarer:

Carolin Mann. sa...

OJ :) Men jag undrar vad som är bäst, ett gästrum med hundra saker, eller ett gästrum med endast 1 byrå, min klädställning får stå där inne så de inte ska eka så mkt.. :)
Snart ses vi, jag längtar efter dej (och nicke oxå, och jag saknar barnen)
Nu ska ja jobba vidare, heh!
Puss och kram!!

Världsmetropolen Linköping sa...

Jag skulle gärna vilja se en "efter" bild för att se hur fint det blev! För ni är väl klara nu?