måndag 10 november 2008

Måndag med ändrade planer...

Så är det måndag igen å jag hade väl planerat att bara vara idag... Att försökan hämta igen mej efter förra veckans kräksjuka... Men igår kväll runt 22 tiden ändrades denna plan... Radikalt....
M började kräkas igen...
Hon är så himla duktig min lilla tjej!
Hon ropade på mej innan hon började kräkas så vi kunde hjälpa henne!
Sedan blev det en sen dusch för henne... Hon trodde dock att det var måndag redan så hon var inte riktigt på det klara med varför hon skulle lägga sej igen... Hon skulle ju på skolan....
Så det blev en vak-natt till för mej inatt alltså...
Vaknade vid minsta lilla rörelse för jag var helt säker på att hon skulle kräkas...
Har sovit brevid sonen å det är kanske inte det skönaste....
Så utan överdrift kan jag meddela att jag är super duper trött idag!
Å jag som skulle få nya naglar imorgon.... *bbuuääääää*
(Egotrippen är enorm!!!!)
Ringde dock och bokade om det tills på fredag... Känns helt ok.
Sedan har jag bokan in en massage hos Malina nästa vecka å lyssna på detta.... Regnbågsmassage... Låter inte det alldeles underbart så säg??!!

Nu ska jag försöka trolla ihop en lunch till mina barn... För matlusten är tydligen tillbaka....

Mu för nu.... *snark* :)

1 kommentar:

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Hej igen!
Då är vi två som är trötta!!!
Min lilla pojke har fått ett helt gäng med tänder på kort tid. Så sömnen har varit en bristvara!
Kram Sanna