fredag 14 november 2008

Jag ska fixa naglarna... Tralllalllalllaaaa

Tjooo hooo!!!!

Alla homeopatpiller som jag har satt i mej denna vecka har verkligen kommit till sin fulla rätt!
Jag ska fixa naglarna idag!!!!! Tjoooollllaaahoooooo!!!!! :)
Jag ska göra något för bara meeeeeeeej!!!!!! *Jaaajaaaajjaaaaa*
Om ca 40 minuter hoppas jag på att sitta på en salong å bara vara.... *Ääääääntligen*
(Har iof aldrig varit iväg på något sådant tidigare så jag kanske ska försöka att stilla mej lite... )

Mannen fick ta kort på min vänstra hand imorse... Ni vet ett före och efter kort.... *ler*
(Han tycker nog innerst inne att jag är hur knäpp som helst... Men det är för sent att ångra sej nu "lilla" gubben... Ångerveckan gick ut för 10 år sedan å jag hoppas och tror att bytesrätten oxå gick ut då... *skrattar*)

Ikväll ska jag banne mej sitta vid datorn å lägga ut lite bilder... Har hänt endel här hemma denna vecka... Ja inte dagtid då.... Utan efter 18.30 när Mannen har kommit hem...

Nej ni ska jag ivääääääääääääg.... Ni anar inte hur brett mitt leende är.....

Mu för nu :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Skogsnuvan säger: Bra att du blev kry igen och att du blir så glad för att få fixa dina naglar. Hoppas att du visar dom för oss. Själv har jag bara fixat händerna en gång när jag var i kina och det satt kvar i flera veckor och hade små små söta fåglar och blommor. Häftigt.

Lallis - liv och leverne sa...

Vad skönt att du mår bättre!!
Och så kommer du ju at få jättesnygga naglar också:) Härligt.
Kram Lallis

Brunkullan sa...

Ja bilder vill vi ha:) Både på fina naglar och fin övervåning!
Susanne

Sjabbig men chic sa...

Nu borde du väl vara hemma med dina vackra naglar snart. Jag vill pecis som Susanne ha bilder!

Lisa

Malin Winbladh sa...

Oj vad vågat att visa vad som händer på kvällstid med maken, det lär höja antalet besök;-)
Ha en skön kväll idag med
/Malin

Widénskan sa...

SHOW ME THE NAILS!!!!
*skriker som publiken i Riky Lake*
- Go mimmi go mimmi!!!

Carolin Mann. sa...

Ja kära svägerska jag röker ju ofta gräs, höga tankar du har mig :D

Åh, jag vill oxå ha naglar, men jag får ju inte för jobbet.

Hade gelematrial och det var toppen.. =)
Puss

Beas sa...

Men vad härligt med nya naglar...det skulle jag också prova på, men just nu är det inte läge. (Keramik och småbarnspyssel)

Kan vi inte få se en före och efter bild? Det kan ge lite hopp om att tro att ens egna naglar faktiskt kan få en räddning en dag.

Sjabbig men chic sa...

Blev du sjuk ändå? Hoppas inte det. Hoppas att du har haft en mysig helg med vackra naglar.

Lisa