fredag 21 november 2008

Började negativt, blev positivt typ hyllning till Mannen

På måndag ska jag börja arbeta igen... Hmm... Känns lite skakigt om jag ska vara helt ärlig!
Kroppen vill en sak å hjärnan en annan!
Självklart vill jag vara på jobbet, är ju sån som person att jag avskyr att vara hemma, vill ha liv och rörelse runt omkring, saknar den sociala biten som arbetet ger samt känslan av att ha en "vanlig" Svensson-vardag...
Men helt ärligt! Face it!!!!! Kroppen vill verkligen inte!!!! Börjar snurra lite väl fort i huvudet bara jag tänker på det.... Usch ingen härlig känsla!

Så därför raskt över till någonting helt annat mer positivt!!!!
Idag är det FREDAG!!!!!!
Härliga tider!!!!!
Försöker tänka positivt! Ska nog ta å baka chokladbollar med kidsen i eftermiddag å bara försöka njuta av tiden med dom... (I verkligenheten kommer det bli jag som baka å barna tycker att det är äckligt med att allt blir kladdigt å så kommer de bli osams om vem som ska sitta framför datorn först å så kommer jag bli lämnad, alldeles övergiven i köket med en sats chokladbollar.... Hmmm... Spinner vidare på tanken om att vara ensam med en sats chokladbollar... Hmmm... *ler* Kanske inte är så tokigt i alla fall.... *skrattar*)

Skulle även tro att jag har sällskap av Doris som blir överlycklig så fort någon tappar något på golvet! *skrattar*
Å vad härligt det är att få sitta så här framför datorn å lyssna på Lionel Richie JÄTTE HÖGT!!!!!! *sweeetttt löööööööööve....* *uuuuaaahhhhhh sweeet löööööwe*
Fan kanske skulle ta å söka till Idol i alla fall.... *asg*
Nehe nu gick hunden här ifrån.... Inget Idol alltså.... Men kanske det där på Tv3 där man bara ska kunna texten.... Eller vänta! Nu sjöng Lionel FEL?! Fattar nada?!

Tror iof inte att jag är ensam med att tycka att våra kära sångare världen över är ganska dåliga på att komma ihåg texten på sina egna låtar.... Eller så kanske jag är ganska duktigt på att skriva om dom... Kanske???
Nu är det Ballerina Girl som spelar på min dator! Jag ryser i hela kroppen! En av världens bästa sånger/texter!!!!! Kan lätt skriva om den så den handlar om vad jag känner för min Mann!
Ja nu sprang fantasin iväg igen... Hahahhaaaaa
Ser min otroligt älskade Mann i trikårer som en Ballerina Girl..... Hahhaaaaaaaaa

Det var inte så jag menade!!!! Lyssna på texten!!!!! I'm never gona break you're heart! U make me feel like there's nothing I can dooo..... Ballerina (Mann) Girl!



Jisses som jag ryser nu!!!!

För att inte ta låten som kommer efter... Still in love with U!!!


Texten är helt underbar, skulle lätt spela denna på mitt riktiga bröllop! Jo vi är gifta men bara "fusk-versionen" har lovat Mannen ett riktigt bröllop i Vemdalens kyrka. Någon gång....
Ja behöver jag nämna att jag älskar Mannen min????
Oj detta blev nästan som en liten hyllning till min Mann men men.... Lev med det.... *ler*

Mu för nu ;)

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

aha; du löste det? Kanon
Men du kan få min mailadress ändå:)
lailanolvi@hotmail.com
KRAMIS