torsdag 27 november 2008

Naglarna... *ler*

Ja igår.... Då var jag hos Skönhetscenter igen... *ler lyckligt*

Som jag tidigare har nämnt har Karin StrömNail Team Sweden utbildning av nagelteknologer i vår underbara stad!
Förra veckan då jag var där å visade upp mina fruktansvärda naglar fick jag erbjudandet att komma tillbaka för att få dom ordentligt gjorda!
Å det kan jag lugnt säga att jag fick!


Karin har utbildat en super mysig tjej ifrån Åre vid namn Marie under en veckas tid, hon fick den stora "äran" att ta hand om mina naglar!


Fantastiskt duktig tjej!


Kolla här....
Foto: Privat

Ja jag ska även nämna att detta var hennes TREDJE par naglar som hon gjort å de blev jätte bra!!!! Alltså då undrar ju jag hur tjejen som jag var hos för två veckor sedan gjorde... Eller främst hur/vart hon fått sin utbildning....
Nej Marie i Åre har verkligen en fallenhet för detta!
Fick även själv lite funderingar om det här med nagelteknologi... Hmm... Skulle inte vara så tokigt att arbeta på en plats dit kunderna faktiskt kommer för att de vill! Inte för att de måste...

Ja jag finner inte riktigt ord för hur bra jag hade det på Skönhetscenter, fick ju även en behandling där av min bästis så nu kommer jag att känna mej hemma ordentligt i deras lokaler... *skrattar*
Ser framför mej hur jag går dit bara för att få vara där i den lugna harmoniska miljön.... *ler*

Ja så om något frågar mej vart jag tycker att folk ska gå för att få ett otroligt trevligt bemötande samt få ett kalasbra resultat så är det (om du är i Östersund med omnejd) givetvis till Skönhetscenter du bör gå eller om du är i Åre-trakten ska du söka upp en frisörsalong vid namn Trude å där söka rätt på en jätte söt och trevlig tjej vid namn Marie!
Kan (nästan) garantera att hon kommer att bli klockren som nagelteknolog!!!!!

Måste även nämna Maria som jobbar på salongen i Östersund, himla trevlig tjej detta!
Skrattade gott flera gånger! Härligt!!!!
Ser fram emot att underhålla både sinnet å naglarna hos henne i fortsättningen!

Alltså ett nöjt Mu för nu ;)

7 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Så himla skönt att pyssla om sig själv lite:) Och snyggt som attans bidde det!
Kram Lallis

Brunkullan sa...

Men så kul att det blev bra tillsist!
Och jag ska nog boka tid hos Ulrika där för hårklipp innan jul:)
Susanne

Sjabbig men chic sa...

Vad roligt!! Du verkar ju helt torsk på det där med nagelteknologi nu. Om jag tittar i spåkulan så ser jag dig som... nagelteknolog...tror jag...

Kramar Lisa

Carolin Mann. sa...

Dom är helt underbara på skönhetscentret, helt jävla otroligt att man ska måsta åka från sundsvall till östersund för att få dom bästa produkterna och att verkligen känna sig i centrum som kund. hälsa dom det :) Nu har ja just kommit hem från syster, efter att ha bakat 80 lussekatter.. Sov gott Puss /C

Widénskan sa...

NICE!
;-)
Du har nåt på bloggen min.
SAKNAR DIG!!!!

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Justa nails! Dom kliar nog dödsskönt på makens rygg... =D
Hälsningar Sanna

Sjabbig men chic sa...

Du har något att hämta hos mig! Knackeliknack!

kramar från Lisa