lördag 8 november 2008

Husmusen har varit framme tror jag...

Eller njae... Kanske inte ra...
Men med tanke på hur mina gamla t-shirts såg ut imorse så var det ju inte så konstigt kanske att man undrar.... Kolla själv:
Foto: Privat
Eller som på denna bild...
Foto: Privat
Nej saken är den att vi har pysslat... Sjuka barn = Pyssel
En fråga dock... Varför är barna alltid med i början men aldrig i slutet???
Har i alla fall fått använda min "nya" limpistol som jag fick av mina barn och Mannen för kanske ett år sedan... Jisses vilken tid det tar för den att bli varm....
Så här blev det till slut i alla fall...
Utan ögon...Foto: Privat
Med ögon... Foto: Privat
Foto: Privat
Ser ju inte så himla super intelligent va???
Foto: Privat
Så jag säger bara GGGGRRRRAAATTTISSSS till släkten... *skrattar*
Sannolikheten att någon av dessa små spöken ligger i en julklapp är STOR JÄTTE STOR... :)

Mu för nu ;)

3 kommentarer:

Malin Winbladh sa...

Så söta, man kan göra ett par små yomtespöken till granen.
Ha en bra kväll
/Malin

Sjabbig men chic sa...

Mår ni alltså bättre nu? Jag tror att barn lägger av först med att pyssla för att de har fattat att tålamod är inte alls någon dygd, det kan vara ett riktigt ok. Så fort något pilligt och tråkigt ska göras så undrar folk:-hm, få se nu vem har tålamod nog att genomföra det här? Slutsats: Man ska passa sig jäkligt noga!

Lisa

Lallis - liv och leverne sa...

Haha, vad du är roligt härlig:)
Jäesöta var spökena.
Kram Lallis