onsdag 19 november 2008

Sonen säger underbart!

Har varit på massage idag hos Malina! Helt suveränt!
Det gick ut på så "lite" berörig som möjligt....
Malina droppade olika oljor över ryggen å sedan ytterst försiktigt smorde hon ut/in det, gick fram som en fjäder över ryggen. Hur hon bar sej åt det vet jag inte men det var otroligt skönt och avslappnande!!!!
Rekommenderas varmt! Regndroppsmassage alltså!

Sedan kom verkligheten springande som en käftsmäll!
På stan för att köpa mer garn... Hahhaaa det rimmade ju.... Helt omedvetet från min sida!
Sedan iväg till Coop för att handla mat.... Trist men nödvändigt!
Hann dock med ett besök på Rusta å köpte på mej lite julprydnad... Detta vet inte Mannen om så jag "viskar" nu när jag skriver.... *ler*
Väl hemma var jag så trött så trött, ont i huvudet så jag gick och la mej en stund!
Gick inte riktigt som jag hade tänkt då jag hade lagt all ren tvätt på sängen tidigare på morgonen... Phust!!!!
Hämtade kidsen på skola resp. dagis, hade tänkt att vi skulle ha ätit korvstroganoff till middag men fick en beställning på Kristinas Potatis Plättar... Muntert! Då vet jag vad jag ska göra en timme framåt tänkte jag... Å mycket riktigt! Prick en timme efter att vi kommit hem satt vi vid köksbordet och åt middag.
Barnen har badat å efter badet springer sonen omkring och är mäkta stolt över sin lilla snopp... Vad är det med det manliga släktet? Det är ju lika dant i alla åldrar!!!!!
Efter en stund blir han kall å ställer sej med rumpan emot elementet i badrummet å säger: "Underbart! Så underbart!"..... *ler*
Det var dock inte lika underbart när han vände på sej å skulle värma snoppen.... *skrattar*
Nu sitter barna, Mannen diskar upp efter mej.... Å jag ska ta å plocka undan lite...
Just det! Förutom massagen måste jag tala om en ytterligare toppen bra sak som har hänt i dag...
Det har börjat å snöööööööööaaaaaa *ler med hela ansiktet*

Mu för nu ;)

5 kommentarer:

Carolin Mann. sa...

Ja :) Min dröm var som olika scener av mitt liv och du var med som en liten ängel på min axel och talade om för mig hur jag skulle göra i olika situationer.. :) Love you... =)

Sjabbig men chic sa...

Ja, det är så fint ute. Så skönt väder! Regndroppsmassage låter som heaven och kall om stjärten vill ju ingen vara! Klart det var underbaart att värma rumpan.

Kramar från Lisa

Lallis - liv och leverne sa...

Det låter ju underbart(för att citera din goe son.*s*) med regndroppsmassagen:)
Måste jag prova någon gång. Och potatisplättar. Det är ju hur länge sedan som helst som vi åt det. Ja.. det tar ju förstås ett tag. Men smaskigt är det ju;)
Kram going/
Lallis

Brunkullan sa...

Ja underbart kan det nog vara med varm rumpa;)
Och ja...de är lika i alla åldrar männen och deras kompis! Bara storleken som förändras (förhoppningsvis...;D)......

Låter faktiskt skönt med den massagen..annars gillar jag faktiskt inte massage..!

Och jaaaaaa!!! Det snöööööaaaar:)

Susanne

Anonym sa...

Underbart att värma ändan mot brasan när man fryser. Alla män är stolta över sin snopp. Snö är pest och pina tycker jag Ha en bra helg önskar Skogsnuvan som hoppas på att slippa skotta.