måndag 17 november 2008

Disco...

I fredags var det disco för hela slanten för dottern M 7 år.... Å det hade utlovats tryckare... *ler*
Jag åkte upp med båda barnen lagom till insläpp och blev sedan sittandes i "föräldrar-rummet", vilket var jätte trevligt!
Hade ju även med mej sonen E 4,5 år.... Till dotterns stora förtret... *ler*
Mannen hade kallat in "jobba-extra Jocke" så han kunde sluta lite tidigare än 18, han dök upp på skolan strax efter 17.... Lagom till tävlingen "dansa i ring".... Kan ni gissa vem som vann???
Inte jag, inte Mannen, inte dottern utan sonen.... *skrattar*
E hade klivit in i ringen och break-dansat sej till en vinst! Måste ju kännas så där va för 6-7 åringarna som tog det på fullt allvar?!
Snacka om att bli spöad av en 4 åring....
En mäkta stolt E kom gåendes med en alldeles nyvunnen plånbok.... *ler*

Mu för nu ;)

Ps. Är fortfarande otroligt nöjd med naglarna.... Har till och med kollat upp lite på Nail Team Swedens hemsida vad det kostar att utbilda sej.... Ds

5 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Visst kan jag hjälpa dig att fixa tre kolumner! Om du mailar mig dina lösenordsuppgifter till maria@hemochlycka.se så hjälper jag dig. kram

Widénskan sa...

NICE supernica.. Naglar!!!
Supernica.. nytt ord *klappsr sig för bröstet*
:-)
KRAMIS

Carolin Mann. sa...

Min nagel Ida utbildade sig i sthlm och det var en utbildning på 5 veckor tror jag.. Men det var ett annat företag :) Dom verkar vara suppergulliga på skönhetscentret eller vad de heter, det är väl på torget breve nickes butik?, Det är iaf där ja bruka köpa min ansiktskräm så håller på ta slut :( Sov gott!!

Carolin Mann. sa...

http://www.facebook.com/profile.php?id=659378397&ref=ts#/video/video.php?v=33575348397&subj=659378397

Här kan du kolla in Idas klipp :)

/Carro

Sjabbig men chic sa...

Det är så himla roligt att vara med och smygtitta när barnen har disco. Stackars dottern, ja jag vet ju inte hur hon reagerade men min älsting skulle ha dött av förödmjukelse när han var i samma ålder om lillsyrran hade varit med. Dottern kanske var stolt? Jag kan bara föreställa mig hur stolt sonen var!
Jaså, en ny karriär på gång!
Kram Lisa