torsdag 6 november 2008

Naglar...

Ja då har jag bokat tid för att få oäkta lösnaglar... *ler*
Har aldrig haft det förrut men nu jäklar är det dax!
Blev dock fullkomligt skräckslagen under samtalet med nagel-människan då hon frågar: "har du några egna naglar idag?"... "Ehh... ja jo det har jag ju..." svarar jag ganska fundersam...
Hinner tänka: "shit... ska man ta bort alla naglar innan eller??? Hur ont kommer inte det att göra då? Å är man helt handikappad efter? Det fungerar ju inte för jag ska ju hämta barna sen..."

Nu var det tydligen bara min fantasi som drog iväg för hon ville veta om det fanns tillräckligt mycket nagel att fästa "tippen" på...
"Jo det är klart det gör", säger jag... Är inte helt säker på vad en "tipp" är... Måste nog fråga min vän Christine om detta då hon är lite av en expert på naglar... Eller expert å expert... Hon har haft sånna här naglar tidigare å det kanske inte gör att hon är någon expert men i min lilla värld kan hon (nästan) allt men det kommer jag aldrig att erkänna för henne för då blir hon så himla mallig... *skrattar*

Så för att återknyta till naglarna har jag en tid bokad kl 10.00 på tisdag...
Nöjd med mej själv är jag över detta!!!!

Mu för nu ;)

8 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

*tittar på mina egna naglar* Skulle nog behöva ge dem en omgång... Så kanske får jag lite inspiration nu av dig :)

Hittade in till dej från Widenskan.

Ha en fortsatt bra dag!
Hälsningar från Eva

Anonym sa...

Good for you!! Du kommer bli superfin :) Räknar med att du kommer lägga ut kort sen på det fina resultatet :)

kram
Veronica

Lallis - liv och leverne sa...

Åh, vad kul att pyssla till sig lite.
Egenpiff gör man på tok får lite!
Heja DU!
:)
Kram Lallis

Widénskan sa...

Hah!!
Jag kan allt!!;-)
*Ler* Men jag kan erkänna att jag tänker det samma om dig :-)
du kommer att bli superfin bruden

Sjabbig men chic sa...

Jag har aldrig heller fixat mina naglar. Men man kanske borde pröva. Jag har en väninna som alltid gör så där "fransk" manikyr (heter det så?). Superfint i alla fall! Du, nu vet jag var du bor! Det är ni som har så fina fönsterfoder! Jag tänkte ta mig friheten att länka till dig också, du får förstås säga till om det inte är okej.

Ha en bra kväll!

Anonym sa...

Haha ja vad ska man säga :D snoppar, snoppar snoppar överallt

Anonym sa...

Visst är det helt underbart :D haha ja det lär bli mycket spring, just nu är hon inne i en fas då hon klättrar på allt , överallt precis livsfarligt

Brunkullan sa...

Jag gjorde naglar till en kadettbal jag var på med mitt x för ca 17-18 år sen. Kom ihåg känslan än idag av hur fin jag kände mig:)

Skulle vilja göra några igen någon gång. Kanske kortare idag än då, så det blir lite lättare att leva..hihi!

Susanne