fredag 21 november 2008

Till min vän Ingela i Linköping... ;)

Fick till det alldeles själv med YouTube!
Har bett om hjälp men fixade det själv!!!! Oxå något som gör att man mår bra när man grejjar det själv...

Så nu till Ingela i Linköping!
Var vi 1,5 år när vi lärde känna varandra för första gången?
Har gått på samma dagis, fritids, hela grundskolan ihop... Kom ifrån varandra i gymnasiet men hade sporadisk kontakt då å då...
Ingela drog iväg till Usa en tid men kom tillbaka!
Mötte kärleken och flyttade (i omgångar) till Linköping å vi flyttade till Östersund!
Detta härliga internet! Det är så himla skoj att kunna ha kontakt denna väg.
Pratar med varandra i telefonen någon/några gånger om året å de (få!!!!! *pik*) gånger som Ingela ringer säger hon alltid "Ja hej det är jag" när jag svarar! Helt underbart!!!!!!

Dessa låtar är till dej!!!!! Minnen .... *skrattar*




Minns du Bros???

Det gör jag... *ler*

Mu för nu ;)

3 kommentarer:

Världsmetropolen Linköping sa...

Fantastiskt!!!
Jag har ju självklart kvar hela samlingen av posters, videofilmer och LP skivor, men herregud, är vi så gammla. Videofilmer..LP skivor..när kom CD skivan?

Ja, får jag inte sparken nu så vete f-n. Jag har nog suttit 2 h på arbetstid och kollat in bros videos. Men när jag hade tittat på en video så kom det typ upp 10 till, å då måste jag ju bara kolla på dom också :)

Tack snälla för detta härliga inlägg, som jag har läst alldeles för sent. Och du var jätte duktig som klarade detta själv, jag hade aldrig gjort det!

Massor av pussar och kramar till dig Mimmi!

Världsmetropolen Linköping sa...

OK, jag vet inte vad som hände med mig efter detta inlägg, men det kan inte gå än dag utan att jag måste lyssna på en låt. Vilken j-vla tur att jag själv sa upp mig i fredags. Hurra, jag har fått ett nytt jobb och det känns jätte bra. Så nu kan jag surfa hela dagarna. Jag menar, vad ska dom göra...Säga upp mig? Ha,ha,ha...

Världsmetropolen Linköping sa...

Ja, nu är det ju min sista arbetsdag, så självklart gör jag ju inget vettigt. Så jag sitter här och läster lite gammla inlägg på din blogg och ramla över detta.

Det låter nästa som att jag ringer dig ibland...? Hurra, vad glad jag blir att du säger så, för jag kan inte minnas att jag ringt någongång. Jag vet, jag är verkligen skit dålig på att höra av mig. Därför gillar jag att du har en blogg för då kan jag skriva små inlägg ibland. Internet is great!