onsdag 7 januari 2009

Utmärkelse!!!!!

Kolla vad jag har fått:

Denna utmärkelse har jag fått från Marie som har bloggen

Tekla Maräng en livsnjutarblogg.

Jag blir nästan stum när jag får nått sånt här å att jag blir stum är ganska ovanligt... Ungefär lika ovanligt som när jag får skrivkramp.

Dock sitter inte stumheten i lika länge som skrivkrampen... *ler*

Ja ha då ska alltså jag komma på ytterligare 7 som jag vill föra denna vidare till...

Shit... Nu är man ju inne på så många bloggar så nu blir det svårare å svårare för varje gång... Men roligt är det ju förståss!!!! För att inte säga smickrande.... *ler*

Och dom nominerade är..... *trumvirvel* (ska försöka att inte få till en grupp för inbördes beundran bara...)

Widénskan självklart Widénskan, min absolut bästa vän... Någonsin!!!! Står ut med mej i vått å torrt!!!

Carolin Mann min underbara svägerska som kanske inte skriver så mycket på bloggen men som betyder ofantligt mycket för mej i mitt liv!

Brunkullan med Mosipperötter som hjäpte mej jätte mycket i starten av denna blogg och som skriver på ett roligt sätt, mycket fina bilder på deras fritidshus i "fjällen" *ler*, som i skrivande stund är sjuk och kan behöva lite uppmuntran!

Sjabbig men chic bor nästan grannar men känner inte varandra IRL, gäller att man inte är kissnödig när man läser hennes blogg, ger dagen en roligare "twist"

Beas barnslikheterLänk super mysig blogg som ger vaninnigt mycket inspiration vilket Mannen min kanske inte alltid uppskattar

Sedan skulle jag vilja ge denna utmärkelse till en god vän som inte har börjat blogga ännu men som är på väg (hoppas jag).... Den är då menad för MALINA!!!! (om du inte känner dej "taggad" till att börja blogga nu ja då vet inte jag... *ler*)

Då var det 7 stycken!

Uppskattar detta enormt!

Blir som någon form av bekräftelse liksom...

Mu för nu ;)

8 kommentarer:

Malina sa...

Tack Mimmi, du är ju för gullig! Jo, nu blev jag mer taggad... vilken dag som helst. Tack för idag! Kraaamen!

Beas sa...

Åhhh....tack du goa för att du tänkte på mig!

En stor kram till dig!

Bea

♥ cloudberrie ♥ sa...

Grattis! det är kul med utmärkelser. Jag är värdelös på att lägga upp dom och skicka vidare, så nu har jag slutat få dom :)

KRAM från Eva

Marie sa...

Grattis till utmärkelsen, alltid lika kul när någon gilar ens blogg.

Hoppas du har haft en underbar jul och nyår, önskar dig en god fortsättning på det nya året!

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis till tusen. Härligt!
Kram Lallis

Sjabbig men chic sa...

Jag blir såklart jätteglad och ger dig en stor kram! Tack, så jättemycket!

Och en kram till från Lisa

Brunkullan sa...

Tack goa sötaste:)
Nu mår jag bättre, och den här utmärkelsen hjälper till vill jag lova:D

Kramar i travar till dig!
Susanne

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej Mimmi!
Vad kul att du blev så glad. Ser att du har givit den vidare till några jag också tänkte på. Man vill ju ge den till så många.
Ha det bäst Marie