torsdag 29 januari 2009

Skallebank å tips tips tips...

Jo då var man tillbaka i sajber space då... Men en otroligt enerverande skallebank!!!
Men det får gå ändå... För vad kan man annat kalla detta än beroendeframkallande???
Efter två dagar hemma med barn som det egentligen inte var något annat fel på än att dottern kräktes på tisdagsmorgonen så fick jag ääääntligen åka på jobbet!
Den människa som inte håller med om att vara hemma med barn är mer än en heltidstjänst behöver inte läsa denna blogg något mer...
Fatta?!

En stor elogé vill jag alltså ge till alla mammor där ute! Unga som gamla alltså gäller även detta till farmrorar å mormrorar å änglamammor å allihopa!!!!!
Ok... En å annan fastor kanske kan få hänga med på ett hörn... *ler*
(Försöker smöra lite då mina barn ska bo hos Fastor Carro i helgen... En liten tripp på á 20 mil enkel... Men vad är avstånd i Norrland???)

Jisses vad det känns som att man försummar alla er andra när man är på jobbet eller inte har någon som helst tillstymmelse till ork att sitta framför datorn..

Jag har dock otroligt glädjande nyheter gällande mitt "hårdare handtag" nej det blev fel...
"mitt mera bestämda jag..." blev bättre, med barnen...
Jag kan meddela att jag har inte lagt in någon annans kläder i garderoberna än mina egna i säkert två veckor.... *ler lyckligt*
Kidsen plockar ihop utan tjafs innan de går å knoppar... Ok att jag får tala om det men utan tjafs... (Känns som att jag har vunnit redan där!) såååå lycka!!!!!

Nu till mitt tips!!!!
Detta tips fick jag av barnens Fastor Carro i somras tror jag att det var...

Bild lånad från Toppits.se

Sjukt bra produkt!

För er (här är min Mann inräknad) som kan bli fullständigt vansinnig å galen av hur gladpacken knollvrar (knollvrar.... ska bli kul å se vad stavningsprogrammet säger om detta ord...), ihop sej som bäst... *ler*

Nej en toppen produkt helt enkelt!

Nu ska jag titta på Vad blir det för mat... Eller i alla fall andra delen då det redan är reklam...

Får försöka titta in hos er andra sent imorgon kväll...

Mu för nu ;)

4 kommentarer:

Angelica sa...

Godkväll Sötnos!

Jag har något sött till dig på min blogg...

Kramar

AngelicaE

Ingela la la sa...

Vilket bra tips! Jag har ju stått och svurit idag då jag skulle packa in pannkakorna ;-) Apropå pannkakorna så är det ett vanligt recept, fast jag har tittat i 3 olika kokböcker och alla hade olika recept så jag vet inte vad vanligt är =) Men ändå...
Jag fryser bara in dom, lägger dom nog 5 och 5. Sen är det bara att ta fram en packe pannkakor.
Det här inlägget blev lika långt om pannkakor som ditt =)

Tack kära du, jag hoppas oxå vi får det bra! Ha det så bra ifall vi inte hörs mer =)innan sälen kanske jag ska tillägga...

Kram

Widénskan sa...

Saknar dig!!!!!
Fan fan fan att du bor så långt bort..
Hörs i morgon bruden.
tack för att du finns.
Kramen

Anonym sa...

...som en badbadmössa för mat
toppenbra idé!
lite historia;
2005 lanseras Quick Tops® överdragsplasthättor och hushållsbehållar-serien Toppits® BOXN
...läs gärna http://www.toppits.se/zeitreise_toppits_sv,2469,1252,liste.html