söndag 18 januari 2009

The cutest blog on the block....

Blev så inspirerad av Widénskans ändringar på bloggen så nu har jag nog suttit i över en timme å provat olika bakgrunder...
Blev lite krångligt då jag har tre kolumner så jag valde denna enkla grönprickiga bakgrund.. Får fundera på om jag kanske ska välja något annat senare... Hmm... Svårt värre!

Gjorde som Widénskan, gick in på The Cutest Blog on the Block

De hade verklige huuuur mycket som helst att välja bland...

Fegade ut nu i början men ska försöka tuffa till mej lite...

Så om någon har tips om några andra länkar är ni varmt välkomna att lämna dom här... *ler*
Mu för nu ;)

1 kommentar:

mikaela sa...

hej ! Jag har oxå upptäckt denna grymma sidan med verkligen jättefina bakgrunder. Men jag lyckas inte få det att funka. Hur gjorde du?